This is me; välkommen!

Jag var trött på det som var
det som är jag, men som samtidigt är någon annan
därför bestämde jag mig för att starta en ny blogg,
och här är den; Rainbow Tess
---
Och så några inledande ord om mig:
---
Jag heter Maria Therese
och mitt liv är en salig röra av regnbågens alla färger
här finns allt från det gladaste, vackraste gröna och rosa
till det mörkaste, ångestfyllda svarta
Men det finns också klickar av
gult
rött
blått
lila
vitt
och alla andra färger som finns.
Därav den här bloggens namn; Rainbow Tess
---
Jag är 20 år och har precis flyttat till Västerås
pluggar beteendevetenskap på högskolan
och bor i egen lägenhet
---
I min lägenhet finns det mycket färg
och många märkliga saker,
ett påminnelseträd
en berättelseväska
ett X-skåp
böcker
diverse lerfigurer och teckningar
och många giraffer
---
För det är sådan jag är.
Kreativ. Skapande.
I livet, med ångest, smärta och allt!
---
Det är i alla fall den jag vill vara
och är ibland
---
Och så älskar jag att skriva och det har jag alltid gjort
och jag hoppas att denna nya blogg ska inspirera mig till just precis det;
att försöka uttrycka allt och ingenting
med eller utan ord
---
Välkommen hit!
---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0