Har du någonsin sett något så tjusigt? ;-)

Idag kära vänner har jag bakat semlor
och jag är lika förvånad själv
...
För det första brukar jag inte baka
och för det andra har jag aldrig tyckt om semlor
men jag kom på varför; för att jag inte tål dem
och därför fick jag för mig att jag skulle baka egna som jag tål
men kokos- och soyagräddsfyllning
...
De blev klara alldeles nyss
tog längre tid än jag trodde
men jag har inte vågat provsmaka än!
...
Men det är bäst för dem att de är goda
för ack vilket tålamod det krävdes för att få de gjorda!
...
Lyckades skära mig i handen
och tappa ut socker över hela golvet!
och dessutom fick jag byta recept mitt i allt
...
Och sen svor jag långa ramsor (eller nåja, långa för att vara jag)
över både degen och handvispen
och över mina dumma fingrar som gör ont
...
Men jag är envis som en åsna
och nu är de klara
semmelpemmelbollarna
...
och om jag kunde skulle jag digitalt skicka några till er där ute
för att jag skulle slippa äta upp dem själv div>
...

Kommentarer
Postat av: Karin

Stackars dig med så mycket arbete och så var de inte ens goda.

2011-03-08 @ 07:00:19
Postat av: Candy

De ser goda ut. :)

2011-03-09 @ 00:01:03
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0