Ett brev till John Blund

Kära John Blund
...
När jag var liten och sov över hos farmor och farfar
och låg i den där skrangliga sängen precis utanför deras skrubb
med lillebror runt hörnet, ja det var bland det mysigaste som fanns
Och då satte sig farmor alltid på sängkanten
och berättade om dig, John
...
Och när hon sedan kramade mig godnatt
då kunde jag redan känna hur du kastade din första näve sand i mina ögon,
och jag trodde blint på berättelsen, och somnade in varmt och stilla i tron att du var där.
...
Men se nu är jag både äldre och större
och det har visat sig kräva lite mer än bara en näve sand i ögonen för att få mig att somna
...
Och kära John Blund, jag är så välldans trött på att ligga sömnlös om nätterna
Trött på att inte kunna sova fastän jag knappt kan hålla ögonen öppna av trötthet
Det gör mig så väldigt frustrerad förstår du
så frustrerad att det gör ont
...
så jag tänkte så här att om du nästa gång kunde klubba mig med en stekpanna
istället för att bara strö sand i ögonen
så kanske jag för en gångs skull skulle kunna somna,
Vad säger du om det?
...
Tack på förhand
/ Maria Therese

Kommentarer
Postat av: Candy

Sömnproblem är verkligen jobbigt, för allt som är tungt normalt sett blir sju resor värre när man inte får sova. Svårt att veta hur man ska orka när man inte ens är utvilad liksom. :/ Hoppas att du får sova bättre snart och du, du har jättefin design på bloggen! Den snyggaste jag skådat inom bloggsfären på länge. :)

2011-03-08 @ 23:59:15
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0